Turku

Organisaatio

Opiskelijoiden Lähetysliiton toiminta perustuu kokonaan vapaaehtoisuuteen. Toimintaa organisoi johtokunta, jonka jäsenet valitaan joka syksyisessä vaalikokouksessa. Johtokunnan voimat eivät kuitenkaan riitä kaikkeen, minkä takia kaikki Opiskelijoiden Lähetysliiton jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan toiminnan ideoimiseen ja toteuttamiseen.

Opiskelijoiden Lähetysliiton isoja linjoja määrittelevät vaali- ja vuosikokous, joissa päätetään suurista, koko järjestöä koskevista asioista, kuten johtokunnan kokoonpanosta ja uusista kannatuskohteista. Näissä jäsenkokouksissa äänioikeus on kaikilla jäsenillä.

Jäseneksi pääset täyttämällä jäsenlomakkeen ja toimittamalla sen Opiskelijoiden Lähetysliiton sihteerille. Jäsenyys on ilmainen ensimmäisen vuoden ajan, jonka jälkeen varsinainen jäsen maksaa 12 euroa ja kannatusjäsen 15 euroa vuodessa. Jäsenmaksut käytetään OL:n toiminnan tukemiseen. Jäsenenä saat oikeuden äänestää jäsenkokouksissa.